مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:002021-01-25حوادث

فیلم| امانت 45 ساله مرد زنجانی!


فیلم امانت 45 ساله مرد زنجانی! قصه امانت داری حاج حسن نعلچیگر، 45 سال پیش از آنجایی آغاز شد که یکی از ماموران شهرداری با یک دست فروش برخورد کرده و خواستار جمع آوری بساطش شد، حاج حسن نعلچیگر که قصد وساطت داشت از مامور شهرداری خواست تا بساط دست فروش را جمع نکند اما همان شخص دوچرخه حاج حسن را به داخل میدان پرت کرد.

زنجان ۱۳۹۹-۱۱-۶ ۰۹:۱۰ http://fna.

ir/f2eyp6 ۰ ۳:۴ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، قصه امانت داری حاج حسن نعلچیگر 45 سال پیش از آنجایی آغاز شد که یکی از ماموران شهرداری با یک دست فروش برخورد کرده و خواستار جمع آوری بساطش شد، حاج حسن نعلچیگر که قصد وساطت داشت از مامور شهرداری خواست تا بساط دست فروش را جمع نکند اما همان شخص دوچرخه حاج حسن را به داخل میدان پرت کرد.

مامور شهرداری چند روز بعد پشیمان از کاری که با حاج حسن کرده بود به مغازه وی برگشته و یک دوچرخه دیگر به جای دوچرخه شکسته به آن مرحوم هدیه می کند اما حاج حسن قبول نمی کند، در نهایت مامور شهرداری برای اینکه حاج حسن نعلچیگر راضی شود دوچرخه را بیرون از مغازه گذاشته و به آن مرحوم می گوید که برای بردن دوچرخه خواهد آمد، رفتنی که دیگر بازگشت نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| امانت 45 ساله مرد زنجانی!

فیلم| امانت 45 ساله مرد زنجانی!